Ah bin ché bin j'va pouvoir em'défoulaille un tio coup

LAors té veux quoille du parloi ed'boulogne, d'étpap, de ch'portel, d'arrach, ed'dinkèque ou ed'callaile

Mi j'a suis né à boulogne après cha ja vécu à marquiche int' boulgone et calaille et après 2 ans passaille à din l'capital où ché gin ed' paname y comprenote rin à ce que j'diso ja revenu din min bio pays mais chette fois-ci j'a prin aine baraque près ed'ché carnavaleu à Gra-è-v'lines

J'in suis fin contin, cha fait du bin ed'cotoyaille des gin qui savent s'que c'est qu'aine duelle, un épeuquelneulle-à-moinio ou bin aine gribouille.
Pi mi j'aime bin les expressions du coin : Y maote, Y beunent, Y balle du côté qui va quère, douch'min ch'beurre, et la meilleure pour la fin l'expression d'étaples : "Y auro cor bin des maquoires din l'dalo d'ichi ch'oir

" qui signifie "il y a aura probablement des heurts avant la finde la soriée avec pour conséquences des victimes gisant sur le trottoir la bouche dans un piteux état".
Mai non né pon violent din ch'nord, né pas des babaches

On est accueillant à s'qui paraît

Les gin du nord....té ché la canchon d'enrico massiache....lé pon mal mais ja préfor cor celle ed'Pierre Bachelet avec ché corons, que ché bio

! Nin bréro, m'fais cor plus ed' frichon que l'marseillaise.
Bon tout ça pour dire que loin d'être un indiépendantiste, je suis très attaché à la région dont je reçois un peu toutes sortes d'influence. Je suis de la côte, ma femme d'arras, j'ai fait mes études à douai, je vis maintenant à gravelines, mon beau-père vient de la magnifique vallée de la créquoise, le grand-père de ma femme était mineur de fond et sa grand-mère est arrivé pendant la guerre de Pologne à Pied à 11 ans...J'aodre tout ce que ça représente et je suis fier de ma région.
Allez Lens